Soligt

Idag blev det ju iallfall inte mulet, men kyliga vindar från nordväst, haha!
Idag blev inte min dag som jag planerat, skulle träffa en kompis på stan vid tio, men så blev det inte.
Jag ska inte skylla på andra, men ibland måste man få göra det när så är fallet. Min kära make skulle på möte och våran lilla Texas är ett as när vi lämnar honom själv hemma. Så jag var helt enkelt tvungen att stanna hemma tills min älskling kom hem igen. Men jag kom in till stan runt ett, men då hade min vän åkt hem till Brunflo igen... Tråkigt Tråkigtr, men jag kunde inte göra så mycket åt saken.

Damien har blivit en riktig sjusovare, i dag sov han till halv tolv och han la sig igår vid halv elva, elva.
Det är ju inte alla småbarnsföräldrar som får sova hela nätterna och dessutom få sovmorgon halva dagen. 

Fikade med en gammal barndomskompis idag på stan, My. Mysan eller lill My kallar jag henne. Hon är en underbar tjej. Mysig att umgås med. Men jag vill umgås lite mer med henne, lära känna varandra på nytt, etersom det var x antal år sedan vi umgicks.

När jag och lilleman väl kom hem så tränade jag lite axlar, biceps och mage. Var även ute och joggade en KORT runda och jag kan ju säga att det märktes att det var 4 år sedan jag kunde springa 5km och att jag inte joggat sedan dess.

Men nu är det så att vi i familjen Larsson behöver din hjälp. Christians stora dröm är att öppna en studio, vilket inte är särskillt billigt direkt. Jag vill bli fristående hudkonsullt, och det kostar ju lite de också.
Så nu tycker jag att om du är sugen på en ny tattuering till sommaren eller vet någon kompis som är det så hör av dig. Ni kan även maila bilder på tattueringar ni vill ha, om det behövs ändras något på bilden så fixar min karl det. maila på [email protected] eller så mailar ni på facebook.
Det går nästan närsom hellst att komma hit!
Här är några tattueringar som christian gjort på Sophie, Lina och Christine.




Nä nu ska jag be min man att laga lite mat, kanske fläskfilé:)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: mickis

Jag tänker göra en halv sleeve (ner till armbågen) till hösten och behöver någon som kan designa den, är han duktig på att designa? Det blir old school eller japanskt mvh/mickis

2009-05-29 @ 16:01:03
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: Margona

Hej :)

Jag är säker nu på att de va ett leende:)

Ja men själv klart ska vi komma in, vill se eran pojk ju så himla söt:)

Men jag slår en pling inom en snar framtid så kommer vi in:)

PUss

2009-06-03 @ 10:44:23
URL: http://annamargonarensbo.blogg.se/
Postat av: Linn

Vilka fina tatueringar, den översta på foten var helt underbar. Kram på re!

2009-06-11 @ 07:47:53
URL: http://linnpinnmobilblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0