Blä

Har vi tur eller vad är det som händer?!?! Idag när vi skulle på visningen på andra lägenheten så ringde han och sa att den var såld! Men varör i helvete hade han inte kunnat lyft luren lite tidigare och medela de liiite tidigare??? Jag sa ju att vi ville vara delaktig och att vi var intresserad av att vara med om det skulle bli budgivning. Han sa att vi skulle få veta det och att han skulle medela oss isf. Jävla as!
Ja då är det bara att fortsätta kolla runt och fortsätta denna eviga jakt! Men det känns som jag inte ser ljuset i tunneln, inte än iallafall.

Idag har vi varit med farfar och myst ute i det ina vädret, käkat god mat.
Var och storhandlade på Willys, jag tyckte vi inte handlade mer än vi brukar göra varje vecka men det blev ändå tusen spänn, pengar försvinner så lätt!

Igår tattuerade Christian en tjej på baksida lår. Alldeles under skinkan och ner till knäväcket, en skit fin och maffig drake. Och ack så fin den kommer att bli, men den är inte klar på långa vägar.





Men att vi har världens underbaraste lillkille behöver jag kanske inte skryta om men jag måste, för han är ett underbarn som är nöjd dygnet runt. En som alltid är lika go och glad, med en väldigt stark vilja... Och han ÄLSKAR kameran, linslusen där! Han är duktig på att posera.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0