Hudkonsult

Ja nu är mitt framtida liv lite annorlunda, har bestämmt mig att jag ska bli fristående hudkonsult. Mer kan jag inte berätta om det just nu, för jag har inte kommit igång riktigt än. Och jag måste börja komma igång innan, man kan ju inte berätta någonting man själv inte vet, eller hur??

Idag var jag och Damien i Torvalla på Gläntan, för unga öräldrar. Det är en otroligt mysig och bra grupp som man trivs jätte bra i. Så jag vill rekomendera er unga föräldrar, där en av er inte är över 22år att börja där på tisdagar mellan 10.30-15.00... Det är som en öppen förskola som man prata, diskuterar, pysslar, umgås med andra föräldrar. Det är visserligen mest mammor där, men det är det på dom flesta öppna förskolor...

Jag är så glad och lycklig just nu, jag har en framtidsplan, ett mål och min egen familj som stöttar mig...

Igår var jag och Damien på stan med Farmor, Damien fick en byxa och en tröja av "Gommo" som hon kallas av sina barnbarns barn. Jag blev bjuden på god Middag och så fick jag en förtida födelsedagspresent, även att det är 7månader tills jag yller år, hehe. Det var ett vitvinglas som jag har samlat på i några år nu, jätte fint!





Jag fick även en midsommar klänning av henne, hon är en underbar men alldeles för snäll Farmor.
Träffade på Simona på stan också, det var ju lite otippat! Men hon är ju lite spontan och oföresägbar:) Haha, men hon sa att hon skulle höra av sig nästa gång innan hon kommer in.

Nä imorgon tror jag att vi ska till Storsöbadet familjen Larsson, det är babyöppet då. Men vi får se hur Christian mår i rygg och knä först innan man bestämmer någonting... Hoppas han mår bra för vi vill dit och plaska lite, Damien son älskar att bada:) Är det dessutom gratis inträde är det ju ännu bättre...


Köpte den här plånboken till Christian, han gillar den och använder den flitigt
 
Älskar Coolstuff, alla saker är roliga, festliga och bra saker att ge bort i present :)
Kolla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0