Moa.

Nu är jag Fristående Hudvårdskonsult inom Mary Kay,
 som är otroligt bra och fantastiska hudvårdsprodukter och make up.
 Just igår blev jag det och jag ser verkligen framemot att se vad som väntar mig nu.
Kanske har jag hittat mitt dröm jobb;)
Ska försöka ha hudklasser inom 10dagar, beroende på när mitt paket med produkter kommer hem. Gjorde min första order så jag kan sätta igång sakta men säkert...

Min hy har blivit så himla mycket bättre, mindre finnar, pomaskar mm stramare hy och mycket mer lyster.



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh ja e så dålig, glömde totalt bort att höra av mig till dig den där kvällen :( förlåt! hoppas vi ses snart :)

2009-06-21 @ 22:53:20
URL: http://alltidsaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0