Min ny gadd!

I love love love it! Min kärlek har gjort klart min tattuering nu, och den blev hur fin som hellst. Damiens små händer, håller i ett kors. Hans födelse datum och hans namn. Kan det bli mycket bättre???


Nu har jag kommit igång ännu mera med Mary Kay, har gjort en kund väldigt nöjd med sina nyinköpta produkter från den otroligt bra hudvårdserie.
Önskar alla kvinnor en bra och in hy.

Hmm undrar vad det blir för väder i midsommar då, blir det sol tror jag att det blir grill och mys med Farfar, åh vilken stålt farfar han är!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: åsa

Jätte fin tatuering vännen!

2009-06-18 @ 14:49:11
URL: http://metrobloggen.se/viktibloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0