*Midsommar*

Nu blir det bara mörkare härifån.... Haha nej så negativ ska man inte vara, men de är ju sant.

Dagen för oss var till en början oplanerad men vi var öppen för förslag, etersom  varken jag eller christian är så mycket för att planera och Damien är för liten för att hoppa runt midsommarstången och sjunga små grodorna är lustiga att se...

Men Christians pappa ringde och frågade om vi ville åka upp till Moud och Staffan (Christians farbror och hans fru) och dricka en kopp kaffe. Han sa ju även att Gittan o Christer skulle komma dit, och det ville vi ju. Dom är jätte mysiga allihopa :) Men det han inte sa var att hela släkten åt både Moud och Staffan har en tradition att fira en traditionell midsommar där, och jag menar heeeela släkten (från hela sverige, lite var stans). Vi vart ju lite chockad när vi kom fram och såg alla bilar ;) Haha, men då fick man ju träffa några kusiner till Christian, 3männingar till Damien. Men man blir ju lite blyg må jag säga när det är fullt av folk, men de gick bra ändå. Det blev tårtor, kakor, bakelser, och massa gosaker. Blomplockning och klädde midsommarstången och tittade på när alla skuttade runt i ring och sjöng små groderna små groderna är lustiga att se... Oväntat tyckte  vi, men man kanske inte bör tycka att det är oväntat när det är midsommar.

SÅ DET KAN BLI!
¨
Nu ska jag och Christian mysa ner oss framför en film... Damien sover en powernap

Chill-out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0