Mary Kay klass!

Nu tänkte jag bara skriva lite lite lite...

Är det någon av er som läser min blogg som skulle vilja komma på en hudklass för Mary Kay, vara värdinna för en hudklass (då bjuder DU in 3 vänner som kommer hem till dig, sen kommer jag till dig och håller klassen).
Vad innebär då en hudklass?? Jo, det är en trevlig, mysig och ompysslande stund på ca 1-1,5 timma där jag visar produkter som är otoliga, ni får testa dom på plats innan ni bestämmer om ni vill köpa ngt. Det är 100%nöjdhetsgaranti. Vill du unna dig en spabehandligng varje dag?? Då är detta det rätta för just dig.
Hör av dig antingen på min blogg, e-mail eller teleon!
[email protected]
0733-891212


Kommentarer
Postat av: Christin

hej tjejen =)

Tänkte bara säga att jag gillar din blogg och att jag länkar till dig nu =) kram kram /Christin

2009-06-17 @ 13:42:41
URL: http://christin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0