Mammas suris!

Oj Oj Oj, vad sur man kan vara då... Har då aldrig sätt surläppen så mycket som jag gjort idag, vad söt du e lilleman.
Sur för att man torkar runt munnen när han äter, sur för att byta blöja, sur sur sur. Tror han kommit in lite i trots åldern?? Är det den som slutar när man flyttar hemifrån?
Haha, nu sover han iallafall så jag hoppas han e på bättre humör när han vaknar, men de tror jag:)
 Christian är hos sjukgymnasten och jag e hemma med Damien o Texas, funderar på om jag ska tvätta, kolla om det e ledigt iallafall...
Nästa vecka kommer min order från MaryKay förhoppningsvis, då ska jag börja ordentligt med Hudvårdsklasser. Det kommer bli så roigt, kommer få träffa så många trevliga, glada och possitiva kvinnor nu framöver. Vill så gärna till Gtb i augusti på Shine On sminariumet för Marykay. Hoppas jag får råd med det, och att ja vågar åka själv, haha. Klart jag gör, annars ta jag med mig min älskling och lilleman...

Nä nu ska ja kolla om det finns tid i tvättstugan!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Marielle - Mamma Till Gabriel

Bloggtorka lr Moa? ;)

2009-08-23 @ 19:10:25
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mäh moisen, hittade dig av en SLUMP:p

Men inga uppdateringar så långt ögat kan nå, jag e också rätt kass på att uppdatera måste jag säga ;)

Ska slå dig en signal i dag, tycker att det är på tiden:)



Pössa

2009-09-03 @ 10:26:30
URL: http://shangalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0