Mys;Mys;Mys

I fredags kom Farmor och hämtade lilleman, första helgen som jag och Christian varit själv på jag vet inte hur länge.
Har aldrig varit ifrån Damien heller en hel helg, mormor hade honom ett dygn men det är allt.
Men nu har vi hämtat hem lilleman och det var underbart att se honom igen!

Har idag fått hit en hund hjälp, så vi kan få hjälp med att Texas ska bli lite lydigare. Det är ju inte han det är fel på det är ju oss.

Margona jag läser och läser  din blogg i hopp om att eran lilla flicka ska pluppa ut i den stora värden!  Hoppas det går bra, det kommer bara svida till lite *med lite sarkasm*  haha. Nej ja skoja bara, Lycka till nu tjejen!

Ne nu ska ju jag ta och bada med min lilleman! *mys mys*

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0