BVC

Idag har jag och lilla Damien varit på BVC, vi mätte och vägde min lilla krabat. Nu väger han 3860g och är 54cm lång. Han har ju bivit riktig stor sedan han kom til värden.
Snart ska vi gå iväg til farfar så han få rå om sitt barnbarn lite:) Han är en sån stolt farfar.
Men kan inte stanna så länge för Christian ska till äkaren 15.40...

Ohh snart är det jul, faktiskt längtar jag, jag gillar ju juen jag ju. Men i år bir det nog inte så mycket julklappar, det är nog bara Damien som kommer få den turen:) Men det är han mer än värld den lila sötnosen.¨

Måste ta mig upp till Järpen någonting, Damien vill ju träffa tant Lina och jag saknar henne så mycket. Är så gad att vi fortfarande är lika bra kompisar som när jag bodde där. Man märker vilka ens riktiga vänner är!

Ne nu måste vi ta och kila till farfar, tror han väntar oss nu.

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh gumman kom ja saknar er oxå så himla mycke! Ja de är underbart att ha dej vännen! Spelar ingenroll hur långa mellan rum det är i mellan vi ses så är de som att vi umgås varje dag! Komsikom! Åh vet du hjärtat imorgon kväll åker ja in till stan med brorsan o ska stanna kvar till på lördag då ska vi jul shoppa så i fall du är på stan hör av dej så ja får kramas på er!! o i morgon fyller min kära år oxå! Grattis i förskott, men ja grattar dej i morgon oxå!! Pussss

2008-12-18 @ 18:40:26
URL: http://linadanielson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0